2016. február 22., hétfő

Meglepetés II. : A megálló - Miért?

Kedves Szerzők!

Meghoztam nektek a blog második e-könyvének értékelését is. :)
"Korábban már írtam, hogy felkértek két antológia véleményezésére. Az elsőről itt olvashattok.
Kíváncsi voltam, ezúttal milyen témákban olvashatok, illetve mekkora hatással lesznek rám az új írók alkotásai.
Ezzel a kötettel is hamar végeztem, noha több írás került bele, mint a másikba. Eleinte úgy terveztem, hogy az előzőhöz hasonló koncepció alapján készítem el a posztot, majd arra jutottam, hogy megpróbálok átfogóbb képet alkotni. Tudván, hogy nem szép dolog egy antológiáról úgy írni, hogy csak egy-két novellát emelünk ki, végül az alap elhatározáshoz tértem vissza: vagyis egyesével mondom el rövidebb-hosszabb véleményemet az alkotásokról.
Nézzük csak. Ez esetben is egy-egy, előre meghatározott téma köré kellett felépíteni a történetet. Volt, akinek nagyon jól sikerült, és akadt, akinek a megoldása nem annyira győzött meg. Ez mindkét témára igaz."
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése